تعجب می کنم که سپاهان گل نخورد / نمی توانم از پرسپولیس گله کنم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: اگر بخواهم انصاف داشته باشم باید بگویم قبل از این دو سه فرصت باورنکردنی داریم. گل زد.” قرار بود ازش استفاده کنم ولی استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: پرسپولیس به غیر از گل هایی که به ثمر رساند در ضربات ایستگاهی موقعیت دارد اما فکر نمی کنم جایگاه دیگری داشته باشد. ما سه تا چهار موقعیت واضح داریم.

نویدکیا درباره گل نخوردن این تیم گفت: برای من عجیب بود که در بازی با استقلال حدود 13 موقعیت گل داشتیم و مقابل پیکان. امروز چند بار فرصت گلزنی داشتیم، اما نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و توپ ما گل نشد.

سرمربی زردپوشان اصفهانی تصریح کرد: باید از هواداران سپاهان به خاطر کل تیم عذرخواهی کنیم. ما می دانیم که این بازی چقدر برای آنها و احساساتشان مهم است. با این حال، یک مسیر دشوار به افراد سخت‌گیر نیاز دارد. من بازیکن خیلی خوبی دارم. می دانم که روزی بدشانسی تمام می شود و شرایط تیم خوب می شود. ما می توانیم روند خوب خود را ادامه دهیم. باید به هواداران بگویم که بسیار ناامید هستم، اما باید به راه خود ادامه دهیم.

نویدکیا افزود: بازیکنان خوب زیادی دارم. من هم همه چیز را می فهمم. فکر می کنم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم.

او در مورد نگرفتن توپ در زمانی که مالکیت توپ را از دست داد، گفت: “چه بد است وقتی یک تیم می بازد.” برای تیمی مثل سپاهان که سه هفته متوالی شکست خورده خیلی سخت و ناراحت کننده است. می دانم که چقدر روز و شب این شرایط سخت را پشت سر می گذارم. اگر به آمار تیم های کل فصل نگاه کنید، متوجه می شوید که ما جزو معدود تیم هایی هستیم که به حریفان فرصت می دهیم.

او گفت: «ما یک مقدار ضعف داریم. با این حال، با کمترین موقعیت ها، به گل رسیدیم.

نویدکیا درباره خط دفاعی پرسپولیس گفت: نمی توانم به آنها اعتراض کنم. آنها نتیجه می خواهند و ما نمی توانیم از آنها انتقاد کنیم.

سرمربی سپاهان ضمن رد هرگونه تعویض بازیکن با پرسپولیس در نیم فصل، ادامه داد: تصمیمی در این مورد نداریم و چیزی گفته نشده است.

او گفت: “ما از ابتدا مخالف بودیم، اما در عین حال آنها حق اعتراض داشتند و ما مجبور شدیم اینجا بازی کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید